KONFERENCIJOS PARTNERIAI



Konferencija jau netrukus!
susipažinkite su informacija dalyviams >>>

Chris
Gardner
Kritikų pripažintos ir biografiniu filmu virtusios knygos „Ieškantys laimės“ autorius ir pagrindinis herojus – benamis pardavėjas ir vienišas tėvas, tapęs sėkmingu verslininku ir filantropu.
Chris Gardner pakvies į kelionę žingsniais, kuriuos turėjo žengti, ir kliūtimis, kurias jis įveikė, kad iš ten, kur buvo, susikurtų gyvenimą, kurį gyvena dabar. „Savo pranešime pasidalinsiu „TU“ konceptu, kuris yra daugiau nei anatomija, biologija ar chemija. Daugiau nei tavo kraujo grupė ar užsispyrimas. Daugiau nei tai ką mokslas, medicina ar technologijos gali apibrėžti.“
Spoiler alert: su pardavimais tai susiję labiau, nei būtų galima pagalvoti…
the PURSUIT of HAPPYNESS

Chris
Gardner
Kritikų pripažintos ir biografiniu filmu virtusios knygos „Ieškantys laimės“ autorius ir pagrindinis herojus – benamis pardavėjas ir vienišas tėvas, tapęs sėkmingu verslininku ir filantropu.
Chris Gardner pakvies į kelionę žingsniais, kuriuos turėjo žengti, ir kliūtimis, kurias jis įveikė, kad iš ten, kur buvo, susikurtų gyvenimą, kurį gyvena dabar. „Savo pranešime pasidalinsiu „TU“ konceptu, kuris yra daugiau nei anatomija, biologija ar chemija. Daugiau nei tavo kraujo grupė ar užsispyrimas. Daugiau nei tai ką mokslas, medicina ar technologijos gali apibrėžti.“
Spoiler alert: su pardavimais tai susiję labiau nei būtų galima pagalvoti…
the PURSUIT of HAPPYNESS

Dr. Tali
Sharot
Neuromokslininkė, tirianti sprendimų priėmimą, emocijų įtaką ir… optimizmą
MIT ir University College London profesorė, knygų „The Influential Mind“ ir „The Optimism Bias“ autorė
Kas yra žmogaus galvoje, kad mes linkę pervertinti savo sprendimų teigiamą įtaką? Beje, tai gera žinia pardavėjams…

Tali
Sharot
Neuromokslininkė, tirianti sprendimų priėmimą, emocijų įtaką ir… optimizmą

MIT ir University College London profesorė, knygų „The Influential Mind“ ir „The Optimism Bias“ autorė
Kas yra žmogaus galvoje, kad mes linkę pervertinti savo sprendimų teigiamą įtaką? Beje, tai gera žinia pardavėjams…

Dave
Birss
Kūrybos direktorius, muzikantas, poetas, iliustratorius, prodiuseris ir filmų kūrėjas
Kaip sukurti didesnę vertę, prasmę, troškimą, priklausymą ir ryšį su klientu, pridedant ir negatyvios trinties santykiuose?
Pastaruosius 20 metų įmonės stengėsi kiek įmanoma labiau sumažinti problemų ir trinties. Manoma, kad kai viską padarote tikrai paprastai ir nesudėtingai klientui, pašalinate visas kliūtis, kurios gali trukdyti pirkti. Teoriškai, tai puiki idėja, bet ar tikrai praktiškai nenueita per toli? Pašalinant trintį, taip pat pašaliname dalį prasmės ir vertės.


Dave
Birss
Kūrybos direktorius, muzikantas, poetas, iliustratorius, prodiuseris ir filmų kūrėjas
Kaip sukurti didesnę vertę, prasmę, troškimą, priklausymą ir ryšį su klientu, pridedant ir negatyvios trinties santykiuose?
Pastaruosius 20 metų įmonės stengėsi kiek įmanoma labiau sumažinti problemų ir trinties. Manoma, kad kai viską padarote tikrai paprastai ir nesudėtingai klientui, pašalinate visas kliūtis, kurios gali trukdyti pirkti. Teoriškai, tai puiki idėja, bet ar tikrai praktiškai nenueita per toli? Pašalinant trintį, taip pat pašaliname dalį prasmės ir vertės.
Janice B.
Gordon
#4 reitinguojama pardavimų ekspertė ir #15 „innovative sales influencer” (LinkedIn)
Knygos „Business Evolution: Creating Growth in a Rapildy Changing World“ autorė, „The Sunday Times“ ir „Forbes“ straipsnių autorė. Turinti daugiau nei 30 metų patirties versle, pastaruosius 8 metus Janice vykdo ir akademinius tyrimus pardavimų srityje, dirbo su daugiau nei 100 laimingų klientų, jos pranešimai skambėjo daugiau nei 100 000 dalyvių įvairiose auditorijose, ji paskelbė per 400 000 įžvalgių žodžių.
Ką padaryti, kad taptumėte geriausiu pasirinkimu savo klientų akyse? Tiesiog leiskite jiems pirkti!

Janice B.
Gordon
#4 reitinguojama pardavimų ekspertė ir #15 “innovative sales influencer” (LinkedIn)
Knygos „Business Evolution: Creating Growth in a Rapildy Changing World“ autorė, „The Sunday Times“ ir „Forbes“ straipsnių autorė. Turinti daugiau nei 30 metų patirties versle, pastaruosius 8 metus Janice vykdo ir akademinius tyrimus pardavimų srityje, dirbo su daugiau nei 100 laimingų klientų, jos pranešimai skambėjo daugiau nei 100 000 dalyvių įvairiose auditorijose, ji paskelbė per 400 000 įžvalgių žodžių.
Ką padaryti, kad taptumėte geriausiu pasirinkimu savo klientų akyse? Tiesiog leiskite jiems pirkti!
Lee
Warren
Knygos „The Busy Person’s Guide To Great Presenting“, išrinktos antrąja geriausia knyga „Business Book Of The Year Awards“, autorius, 20 metų patirties turintis profesionalus mentalistas, pasaulinio garso „Magic Circle“ narys, Princo Williamo įvardintas kaip „tobulai nuostabus“, ilgą laiką dirbęs „News International“ pardavimų vadovu.
Kaip įtikinti žmogų daryti bet ką (na beveik!)?

Lee
Warren
Knygos „The Busy Person’s Guide To Great Presenting“, išrinktos antrąja geriausia knyga „Business Book Of The Year Awards“, autorius, 20 metų patirties turintis profesionalus mentalistas, pasaulinio garso „Magic Circle“ narys, Princo Williamo įvardintas kaip „tobulai nuostabus“, ilgą laiką dirbęs „News International“ pardavimų vadovu.
Kaip įtikinti žmogų daryti bet ką (na beveik!)?
Ken
Hughes
CX strategas, vartotojų elgsenos specialistas, slaptas pirkėjas
Ken derina savo supratimą apie vartotojų elgseną ir kibernetinę psichologiją, skaitmeninę antropologiją, elgsenos ekonomiką ir mažmeninės prekybos futurologiją, kad paaiškintų šių dienų pirkėjo poreikius ir numatytų būsimus pokyčius, išrinktas geriausiu „Google“ EMEA pranešėju.
Meilė yra veiksmažodis: apie santykių ir ryšio su klientu prigimtį


Ken
Hughes
CX strategas, vartotojų elgsenos specialistas, slaptas pirkėjas
Ken derina savo supratimą apie vartotojų elgseną ir kibernetinę psichologiją, skaitmeninę antropologiją, elgsenos ekonomiką ir mažmeninės prekybos futurologiją, kad paaiškintų šių dienų pirkėjo poreikius ir numatytų būsimus pokyčius, išrinktas geriausiu „Google“ EMEA pranešėju.
Meilė yra veiksmažodis: apie santykių ir ryšio su klientu prigimtį
Steven
Van Belleghem
Global thought leader on Customer Experience, „Nexxworks“ ir „Snackbytes“ įkūrėjas, startuolio „Interacto“ ir AI bendrovės „Hello Customer“ investuotojas, Vlerick Business School profesorius, „Forbes“ ir „The Guardian“ autorius
Pasiūlymas, kurio neįmanoma atsisakyti: kaip pasiruošti dienai po rytojaus?

Steven
Van Belleghem
Global thought leader on Customer Experience, „Nexxworks“ ir „Snackbytes“ įkūrėjas, startuolio „Interacto“ ir AI bendrovės „Hello Customer“ investuotojas, Vlerick Business School profesorius, „Forbes“ ir „The Guardian“ autorius
Pasiūlymas, kurio neįmanoma atsisakyti: kaip pasiruošti dienai po rytojaus?
Konferencijos pranešėjai

Chris
Gardner
Kritikų pripažintos ir biografiniu filmu virtusios knygos „Ieškantys laimės“ autorius ir pagrindinis herojus

Dr. Tali
Sharot
MIT ir University College London profesorė, knygų „The Influential Mind“ ir „The Optimism Bias“ autorė

Dave
Birss
Kūrybos direktorius, muzikantas, poetas, iliustratorius, prodiuseris ir filmų kūrėjas

Darius
Čibonis
Pardavimų treneris, mokymų autorius


Dr. Kristupas
Sabolius
Filosofas, VU profesorius, MIT afilijuotas mokslininkas

Janice B.
Gordon
#4 reitinguojama pardavimų ekspertė ir #15 “innovative sales influencer” (LinkedIn)

Darius
Pietaris
EMOTIKA asmeninio tobulėjimo konsultantas, derybų ir pardavimo meno lektorius

Haroldas
Nausėda
IGNITIS valdybos narys, verslo klientų ir plėtros tarnybos direktorius

Ken
Hughes
CX strategas, vartotojų elgsenos specialistas, slaptas pirkėjas

Lee
Warren
Vadvas, autorius, profesionalus mentalistas

Deividas
Matačiūnas
„AI Connections“ vadovas, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos valdybos narys

Steven Van
Bellehghem
Global thought leader on Customer Experience, „Nexxworks“ ir „Snackbytes“ įkūrėjas, „Forbes“ ir „The Guardian“ autorius

Gediminas
Galkauskas
Rinkodaros strategas ir tendencijų analitikas

Aida
Rafanavičė
„TMD Partners“ pardavimų veiklos valdymo HUB vadovė, aktyvaus asmeninio pardavimo ir derybų ekspertė

Donaldas
Duškinas
Retorikos mokytojas, autorius

Dr. Loreta
Vaicekauskienė
VU dėstytoja, sociolingvistė

Balys
Viršutis
„Grand partners“ pardavimų konsultantas, karybos taktikos ekspertas

Dr. Indrė
Radavičienė
OVC Consulting atstovaujanti verslo valdymo konsultantė, VU mokslininkė, CES Analytica įkūrėja ir vadovė

Tomas
Kriščiūnas
Pardavėjas, pardavimų treneris, rašytojas
* PRANEŠĖJŲ SĄRAŠAS PILDOMAS
Kiti pranešėjai

Darius
Čibonis
Pardavimų treneris, mokymų autorius

Darius
Pietaris
EMOTIKA asmeninio tobulėjimo konsultantas, derybų ir pardavimo meno lektorius


Dr. Kristupas
Sabolius
Filosofas, VU profesorius, MIT afilijuotas mokslininkas


Deividas
Matačiūnas
„AI Connections“ vadovas, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos valdybos narys

Haroldas
Nausėda
IGNITIS valdybos narys, verslo klientų ir plėtros tarnybos direktorius

Gediminas
Galkauskas
Rinkodaros strategas ir tendencijų analitikas

Aida
Rafanavičė
„TMD Partners“ pardavimų veiklos valdymo HUB vadovė, aktyvaus asmeninio pardavimo ir derybų ekspertė

Donaldas
Duškinas
Retorikos mokytojas, autorius

Balys
Viršutis
„Grand partners“ pardavimų konsultantas, karybos taktikos ekspertas

Dr. Indrė
Radavičienė
OVC Consulting atstovaujanti verslo valdymo konsultantė, VU mokslininkė, CES Analytica įkūrėja ir vadovė

Dr. Loreta
Vaicekauskienė
VU dėstytoja, sociolingvistė

Tomas
Kriščiūnas
Pardavėjas, pardavimų treneris, rašytojas
* pranešėjų sąrašas pildomas















