KONFERENCIJOS PARTNERIAI



Dr. KJELL
NORDSTRÖM
Švedų ekonomistas, pasaulinio garso vadybos bestselerių autorius, ekstravagantiškasis verslo filosofas
Visi tikisi kažko naujo, bet ar susimąsto apie pasekmes?
Esame viduryje istorinio momento, kuomet keičiasi viskas: mes patys, kolegos ir klientai… o ypač pardavimai ir klientų aptarnavimas. Ir tai visai nėra apie dirbtinį intelektą!

KJELL
NORDSTRÖM
Švedų ekonomistas, pasaulinio garso vadybos bestselerių autorius, ekstravagantiškasis verslo filosofas
Visi tikisi kažko naujo, bet ar susimąsto apie pasekmes?
Esame viduryje istorinio momento, kuomet keičiasi viskas: mes patys, kolegos ir klientai… o ypač pardavimai ir klientų aptarnavimas. Ir tai visai nėra apie dirbtinį intelektą!
ANTONI
LACINAI
Gaunate tik tuos klientus, kurių esate verti
Kaip išnaudoti 3 komunikacijos supergalias, siekiant didesnio poveikio, ir ką mokslas apie charizmą pataria pardavėjams, siekiantiems padidinti pardavimus?!

ANTONI
LACINAI
Gaunate tik tuos klientus, kurių esate verti
Kaip išnaudoti 3 komunikacijos supergalias, siekiant didesnio poveikio, ir ką mokslas apie charizmą pataria pardavėjams, siekiantiems padidinti pardavimus?!
ANIS
QIZILBASH
Psichologė, „Mindful Selling“ kūrėja, „Forbes“ ir „Psychology today“ autorė
Kaip nuolatos jaustis užtikrintai, užuot baiminantis ir abejojant?
Ir kaip priversti save emociškai atsiriboti nuo nesėkmės (nepavykusio pardavimo) ir nešvaistyti likusios dienos, skęstant nusivylime?

ANIS
QIZILBASH
Psichologė, „Mindful Selling“ kūrėja, „Forbes“ ir „Psychology today“ autorė
Kaip nuolatos jaustis užtikrintai, užuot baiminantis ir abejojant?
Ir kaip priversti save emociškai atsiriboti nuo nesėkmės (nepavykusio pardavimo) ir nešvaistyti likusios dienos, skęstant nusivylime?

RIK
VERA
Futuristas, knygų autorius ir olandų verslo konsultantas
Kodėl ir kaip galite išlikti svarbiu savo klientams ir ateityje…?
Ko būtina atsisakyti ir ką būtina pavyti? Jums nereikia sekti, o dar daugiau – įgyvendinti visas tendencijas, bet privalote išnaudoti besikeičiantį kontekstą geresniems santykiams su klientais ir pardavimų augimui!


RIK
VERA
Kūrybos direktorius, muzikantas, poetas, iliustratorius, prodiuseris ir filmų kūrėjas
Kodėl ir kaip galite išlikti svarbiu savo klientams ir ateityje…?
Ko būtina atsisakyti ir ką būtina pavyti? Jums nereikia sekti, o dar daugiau – įgyvendinti visas tendencijas, bet privalote išnaudoti besikeičiantį kontekstą geresniems santykiams su klientais ir pardavimų augimui!
PATRIK
NORDKVIST
Pardavimų strategas ir konsultantas, pardavėjas tapęs CEO
Kaip suderinti naujausias technologijas ir laiko patikrintas pardavimų taktikas?
Įžvalgos apie tai, kaip DI ir psichologinės žinios apie žmogų stiprina klientų įsitraukimą bei kuria pelningus ilgalaikius santykius su klientu.

PATRIK
NORDKVIST
Pardavimų strategas ir konsultantas, pardavėjas tapęs CEO
Kaip suderinti naujausias technologijas ir laiko patikrintas pardavimų taktikas?
Įžvalgos apie tai, kaip DI ir psichologinės žinios apie žmogų stiprina klientų įsitraukimą bei kuria pelningus ilgalaikius santykius su klientu.
ANDY
PRESTON
Išskirtinis klientų lojalumas. Kaip išlaikyti savo klientus ir neleisti jiems išeiti pas kunkurentą?
Veiksmingos strategijos ir praktiniai metodai, kaip išlaikyti savo klientus ir užtikrinti, kad jie daugiau niekada nesikreiptų į jūsų konkurentus!

ANDY
PRESTON
Išskirtinis klientų lojalumas. Kaip išlaikyti savo klientus ir neleisti jiems išeiti pas kunkurentą?
Veiksmingos strategijos ir praktiniai metodai, kaip išlaikyti savo klientus ir užtikrinti, kad jie daugiau niekada nesikreiptų į jūsų konkurentus!
LUCINDA
DOUGLAS
Pardavimų ekspertė, bestselerio „Happy Sales“ autorė
Meskite tą pardavėjo darbą…
Visi produktai – vienodi, visos paslaugos – vienodos ir net visi pardavėjai yra vienodi (…) na, išskyrus tuos, kurie yra skirtingi. Kuo pasižymi „skirtingieji“, kodėl jie pasmerkti sėkmei ir kaip klientai juos „įsimyli“?

LUCINDA
DOUGLAS
Pardavimų ekspertė, bestselerio „Happy Sales“ autorė
Meskite tą pardavėjo darbą…
Visi produktai – vienodi, visos paslaugos – vienodos ir net visi pardavėjai yra vienodi (…) na, išskyrus tuos, kurie yra skirtingi. Kuo pasižymi „skirtingieji“, kodėl jie pasmerkti sėkmei ir kaip klientai juos „įsimyli“?















