IŠSKIRTINIS Dr. ROBERT CIALDINI SEMINARAS VILNIUJE
Influence: The Ultimate Power Tool
Įtakos krikštatėviu tituluojamas Dr. ROBERT CIALDINI apie įtakos principų taikymą pardavimuose ir rinkodaroje!
Ir visa tai, kas netilpo į knygas!
2019.05.13, 10:00 – 16:30 | VILNIUS | COMPENSA SALĖ
Influence: The Ultimate Power Tool
Šis intensyvus mokymas skirtas išmokti etiškai ir efektyviai naudotis Įtakos Principais, siekiant padėti žmonėms keistis, elgtis kitaip ar pasakyti „taip” mūsų prašymams, ypatingai verslo, pardavimų, rinkodaros ir lyderystės srityse.
Dr. Robert Cialdini
Godfather of Influence
Dėl pasaulinio Dr. Cialdini mokslinių tyrimų pripažinimo, įtakos teorijos išvystymo ir jos etiško taikymo versle bei politikoje, jis dažnai tituluojamas „Įtakos Krikštatėviu.”
New York Times, Wall Street Journal, ir USA Today bestselerių autorius
Dr. Robert Cialdini įtakos teorija įtraukta į Harvard Business Review “Proveržio Idėjų Šių Dienų Verslui” sąrašą. Jis yra New York Times, Wall Street Journal, ir USA Today bestselerių autorius. Knyga „Influence: The Psyhcology of Persuasion” (liet. Įtakos galia) puikuojasi Fortune Magazine “75 Išmintingiausių Knygų Verslui” sąraše, o Amazon ją reitinguoja viena iš TOP25 pardavimų ir rinkodaros knygų.
Dr. Cialdini konsultavo vedančias pasaulio kompanijas, formuojant jų pardavimų ir rinkodaros veiksmus, įskaitant Google, Microsoft, Coca Cola, KPMG, IBM, Pfizer ir kitas. Jis dirbo su daugeliu pasaulio politikų, tame tarpe formavo Barako Obamos rinkimines kampanijas.
Dr. Robert Cialdini visą savo karjerą paskyrė įtakos ir jos principų tyrimams, kurie lėmė pasaulinį pripažinimą įtakos ir derybų srityje. Dr. Cialdini yra labiausiai cituojamas šių dienų socialinis psichologas. Jo knygos, tame tarpe Influence: The Pscyhology of Persuasion, vainikuoja dešimtmečių darbus įtakos srityje. Knyga Influence yra New York Times bestseleris, kurio parduota daugiau nei 3 milijonai egzempliorių, o knyga išversta į daugiau nei 30 kalbų.
SEMINARO PROGRAMA
Influence: The Ultimate Power Tool
KOKIE ĮTAKOS PRINCIPAI VEIKIA?
Daugiau nei 60 metų mokslininkai tyrinėja, kokie faktoriai įtakoja mus pasakyti „taip”, kitiems to paprašius. Be jokių abejonių, yra begalė įvairiausių tyrimų šioje srityje, o kai kurių jų atradimai ypač neįtikėtini ir stulbinantys.
Būtų gera tikėti, kuomet priimame sprendimą, mes remiamės visa galima informacija. Deja, realybė yra visiškai kitokia. Be galo įtemptame ir perkrautame gyvenime, žmonės ieško trumpesnio kelio (angl., shortcuts) ar taisyklių, kurios padeda susiorientuoti priimant sprendimus.
Savo tyrimais identifikavau šešias universalias įtakos taisykles – principus, kurie sąlygoja žmonių elgesį. Seminaro metu, kiekvieną jų ypatingai detaliai aptarsime ir kartu praktiškai išanalizuosime:
ABIPUSIŠKUMAS
NUOSEKLUMAS
TRŪKUMAS / STOKA
MĖGSTAMUMAS
AUTORITETAS
SOCIALINIS ĮRODYMAS
TAČIAU, KADA IR KODĖL JIE NEVEIKIA?
Daugiau nei tik pačių principų suvokimas, gerokai svarbesnis yra teisingas įtakos principų taikymas, erdvės, jiems veikti, sukūrimas ir supratimas KADA JIE TIKRAI NEVEIKS.
Todėl, seminare mes nagrinėsime ne tik pačius principus, bet ir ieškosime atsakymų į kiekvienam pardavėjui aktualius šiuos, ir daugelį kitų klausimų:
Ką galime padaryti, kad sutrumpintume laiką, reikalingą sukurti norimus santykius su klientais ar kolegomis?
Kaip efektyviai galime tapti autoritetingais ir patikimais kitų akyse, net jei juos sutinkame pirmą kartą?
Kai padarome kažką gero kitam – paslaugą, kokie žodžiai stipriai pakels tikimybę, kad mums atsakys tuo pačiu?
Kai žmonės tiesiog delsia ir nieko nedaro, kokie įtakos principai padės jiems imtis veiksmų pirkti, siekti, daryti ar…?
Ir, kuris iš įtakos principų, nors ir pats efektyviausias, gyvenime išnaudojamas mažiausiai?